Alla inlägg under januari 2013

Av persson - 30 januari 2013 20:56

Gu vad jag älskar onsdagar, är typ bästa skoldagen, 3 lektioner sen slutar man 2. 


Nä men idag va de bad på gympan å vi va tvungna att bad med samhälls, fy va pinsamt de va, ja å Linnea spåra som man bruka göra när man är med hon. Men de är ju kul men pinsamt på samma gång! hahaa

Å idag va isabelle sjuk så de va ganska tomt när hon int va där..

Men hoppas att hon kommer i morgon för då ska vi kasnke ut å äta (GÖTTGÖTT!! )

 

Nu bli de film (jägrna) å njuta av att man ha sov morgon i morgon,

Så godnatt alla!  

 

   

Av persson - 29 januari 2013 07:26

Godmorgon!

 

Å vilken härligt morgon, vaknade utan klockan.  Nu bli de skola, skönt att vi ha gmpa på morgonen så man måse inte fixa sig.  Hoppas att de bli en bra dag med mycke skratt!    


Av persson - 28 januari 2013 21:16

Ha hålle på att fixa blogg i typ 2 timmar nu, men de gå fan inte fixa den som jag vill ha den.. Så nu få den se ut som den gör, orkar inte mer. Ska ta tag i de en annan dag när man inte är så tött!


ikväll


Ikväll va jag på skidspåret med Elin vi körde på till vi hade åkt 11km, är rätt stolt att vi klara de. För de är typ andra gången vi är ute å åker. Men de va inge bra före för de snöa idag så de va rätt mjukt.. Men annars gick de väl bra, bli nog skidor i morgon a bara för att man ska komma igång lite.


Rönken idag

 


Ja idag va jag på rönken, fick inte veta om de va nå fel på ryggen men lär få hem nått om de va alvarligt. Så jävla jobbigt när doktorn är å trycker där man ha ont, jag höll nästa på börja grina för de gjorde så j... ont!

 

Nä nu bli de sängen å upp 5 i morgon för att man ska åka med pappa till skolan  

 

 

Godnatt alla!!

 

 

 

Av persson - 27 januari 2013 20:30


När jag va nere för ett tag sen visade min kompis mig den här låter å den gjorde att man ville kämpa lite till för att få saker å ting att funka, ni tycker säkert de den är dålig men den få mig att må lite bättre.  Tack Fanny att du visade mig den här låten!   



 


miss you gril  

Av persson - 27 januari 2013 19:37

Nu när man fick ha dom här små bäbisarna hemma en hel vacka vill man bara grina nu när dom for hem.   

 

 

       

Av persson - 27 januari 2013 19:08

hejhej nu är jag tillbaka med boggandet, ha vare så mycke med skolan å allt runt om så jag ha fen inte orka blogga nått.

Å så ha jag vare lite less på att blogga så jag tog en paus så.

Nä men i helgen ha de vare en så bra helg, i fre va jag å Elin på skidspåret å åkte 6,5 km. Va as bra glid å spåret va as bra, så de va riktigt härligt att åka. Efter vi hade åkt fick vi duscha på ug, så som vandligt spåra jag å elin. hahaa

Nä men de va jätte skönt fre.

 På lördag va jag tvungen att kliva upp halv 9 för jag skulle på skoterkurs, så de belv kurs lön-sön, så idag hade vi teori + uppköring så nu ha man skoter kortet!! Kan inte förklara hur glad jag är som ha klara de, känns skönt att få köra laglit för en gångs skulle.hahaa

I helgen som kommer bli de nog att köra till bredbyn med Elin om de är bra vänder men de ser man då.

Nu bli de att ta en dusch å bara fixa mig till skolan i morgon. Föresten i morgon bli de sjukan för jag ha fått nå fel i ryggen, tagga rönken.

Men hoppas alla ha haft en underbar helg!  

 

(bjuder på den här  )

 

 

 

Av persson - 13 januari 2013 19:26

Ja nu är den här helgen slut å man a typ inte gjort nått.

Jag va hos Elin på lördag å såg film + spel, sen senare på kvällen köm Matte,Joel,Elias och Anton. Å idag va jag på träning sen blev de läxa å nu sitter man ba å slappa.

Eller slappa jag är med söt doris å leker, tycker inte hon ska bara sitta hos mormor å tråka.

Men en sorlig sak är att gumman/ hun vår ska vi ta bort i veckan.. kommer bli ganska tomt utan henne i huset, men man få tänka att hon må nog bättre att komma till himlen. 

Nä men nu ska man kanske göra sig klart för morgon dagen.  

Av persson - 10 januari 2013 18:33

Kan bara bara säga att Wilma är den finaste som finns, skulle kunna dö för den här underbara ungen.

Att få ha henne i mitt liv kan vara de bästa som finns. Få en chans att vara moste kan vara de bästa som finns, kom ihåg de som igår när min syrra sa att hon va gravid.Hihii va typ den bästa dagen i mitt liv.

Blev så glad å lycklig att ja skulle bli moste att jag fick en tår i ögat! Jag kommer alltid älska henne av hela mitt hjärta, önska bara man fick träffa henne mer än vad man gör. Bli alltid lika ledsen när man ska fara hem från syrran å Emil å måsta säga hejdå till henne.. Men dom stundern man få var med henne gör en till den lyckligaste männinkan på denna jord!  

 

                       

  ÄLSKAR DIG!!                           



Presentation


Namn:liselotte persson
Ålder: 16 år
Bor: Örnsöldsvik
Gör: Går på gymnasium på Nolaskolan
Intressen:träna,vänner,familj & ha kul!



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards