Alla inlägg under oktober 2012

Av persson - 31 oktober 2012 14:22

  

Ja nu sitter man i lycksele med bästa syster å hennes familj, tråkigt att man ska fara hem på fredag.

Idag ha de vare en jätte fin dag ca -2 grader så vi ha vare ute å gått en sväng med hundarna,  vare å lekt ute å bara mysa hela dagen. Å ikväll bli de mer mys vi ska se på bode söker fru å göra varm choklad med grädde å ba må.

Hoppas wilma somnar tidigt ikväll så anna-karin kan sitta med mig.

På torsdag ska vi städa och börja kolla vad vi ska ha med oss ner till övik. Anna-Karin, Maria,Oskar och Wilma ska komma hem till oss i helgen kommer bli jätte kul.

Dom ska fara på badhuset få se om ja kanske följer med annars bli de att fara å kolla vad Elin gör  


                                                  
      

Av persson - 25 oktober 2012 16:57

Nu måste man ta tag i träningen å skolan känner ja, ha lega å lata mig i typ 3 veckor man mår psykist dåligt när man bara ligger i sängen eller framför tv. Ha tränat alla dagar den här veckan men de va bara för att jag vill komma igån fort, nästa vecka bli de bara 4 gånger tro jag iaf. Å skolan kan man ju int ta tag i än för de bli ju lov på fredag, men när skolan börjar igen ska jag  göra läxorna samma dag som man få dom!

Annars mår man väl så där ha vare en ganska jobbig tid nu men när man ha vänner som stöttar en så gå de ju bra, ska till syrran å ta de lugnt på lovet, "rensa hjärnan"  å bara tänta på annat för ett tag.    


veckan

Den här veckan ha vare lugnt än så länge, vi hade prov i måndags å ja fick F på de så de bli att göra om de efter lovet. Men de gör int så mycke, hade bara vare skönt att int måsta tänta på läxor på lovet menmen så å de när man int tränar.

Idag va en jätte rolig dag Linnea å ja spelade innebandy i koridoren å så skönt hon bollen i en killes huve, höll på dö av skratt!!

Å så ha vi fått så härlig kille i klssen, han ha så skojiga kommentarer när läraren prata. Hahaa..

Imorgon bli de de tre lektioner sen bli de hem å fara på "jobbet känns JÄTTE kul.

Ha en bra ikväll alla!  

Av persson - 22 oktober 2012 21:41

 Nu ska man äntligen gadda sig, eller ska boka tid iaf. Bli nog nått sån här  

   

Vill inte ha så märkvärdigt.

Av persson - 22 oktober 2012 21:37

Nu va de ett tag sen jg skrev men ha inte haft orken eller tid att sitta vi datorn. Jag är så jävla less på skolan nu vill bara spy, men de är bara en vecka kvar till de bli lov. Ganska lugnt vecka så de är ju bra iaf, ska bada på gympan i morgon håller på dö av pinsamhet! Ha int träna på jätte länge så man känner sig ganska ...

Hade en jätte bra helg va med undebara vänner på fre va jag på fest i bredbyn å på lör va jag på bio,vi såg paranormal activity 4 den va jätte ba tycker ja. Men 1,2,3 va lite bättre men.

Här är bilder sen i fredags.  

                           

Av persson - 6 oktober 2012 14:48

Filmen som jag såg igår va typ sämsta filmen jag a sett,den slutar väl bra men nä de gå inte förklara.Ingen film ja rekommenderar iaf.



Varför ska man alltid bry sig om vad alla ska tycka å vad dom tänker.

Just nu sitter ja mitt i mellan om jag ska lyssna på folk eller på mig själv, de är ju de att lyssnar ja på vad folk säger så ge de ju inget för mig utom att folk inte snackar skit. Men lyssnar jag på mig själv kankse jag kan få må bra, kommer säker bli jobbit från början men dom som bry sig ment slutar kanske bry sig till slut, eller så gör dom aldrig de... 

Tycker inte de ska vara så här svårt att välja!


Ikväll bli de iaf film med underbara evelina å så ha jag tage hål i läppen igen ska lägga upp en bild lite senare på hur de blev.

Kram på er.    



Av persson - 5 oktober 2012 16:15

fredag


helgen är här, gu vad jag ha längtat att de skulle bli fredag nu bli de film å mys me ..... å vi ska se den här filmen iaf, hoppas den är bra. Få se vad man hittar på resten av helgen nått kul måste man ju göra!

Nu ta jag helg hej!   

   

Av persson - 4 oktober 2012 20:56

Ja nu ä vecka typ slut, bara fredag kvar å vi ha bara en lektion å de är matte sen bli de lita prakrik på molidens dagis i ca 2 timmar. Ha vare en ganska bra vecka utom att man ha vare sjuk men, "frisk" nu iaf  så  morgon ska jag vara med ..... så de bli väl film och mys förmodligen   Nä men ha fundera på att skaffa hål i läppen igen men vet inte känns ganska ovärt, vet inte om ja tycker de är så fint, om jag gör de bli de på lördag iaf.

Aa men ha en bra helg alla!  

( gam bild)  = saknar mitt hår!!  

Av persson - 3 oktober 2012 17:48



sjuk!



jaha då är förkylningen här igen, ha legat i sängen i två dagar nu å orkar inte röra på mig. Tror de bli skola i morgon iaf eller de måste bli de kan fen inte vara borta från skolan längre, inte för att jag älskar skolan men man kommer så långt efter alla andra när man är borta. Ha plugga lite hemma men man orkar ju inget när man är sjuk. Nä men nu ska man försöka komma ut en lite stund så kanske de känns lite bättre. Ha en bra kväll alla!  



 

Presentation


Namn:liselotte persson
Ålder: 16 år
Bor: Örnsöldsvik
Gör: Går på gymnasium på Nolaskolan
Intressen:träna,vänner,familj & ha kul!



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards