Alla inlägg under november 2012

Av persson - 29 november 2012 17:02

Ha sagt de många gånger men jag är så glad att ja just dom vänner jag ha, dom älskar mig för just den jag ä. Jag behöver inte vara nån jag inte ä, å de är jag hå hima glad över. 

Bilder på mina underbara vänner



 


 


 


 


 


 


 


    


 


 


   

(gam bilder!)



Idag ha vare en jobbig dag, hade feber å va på dagiset, for bara dit för att läraren min skulle komma.

Hoppas man bli frisk snart så man kan fara till ... i morgon å att man klara av att festa på lördag!!

Ska på goggas fest i stan eller vart de va hoppas de bli en bra fest, tycker inte så mycke om att festa med stats folket men man vet ju inte om de bli kul för en man ha vare där.

Nu bli de att se tv å bara mååå!   

Av persson - 27 november 2012 13:27

  Tack för att jag få ha dig som vän att du finns när de är som svårtst för en.


Å även fast de inte ha funka för du å jag hittar vi alltid tillbaka till varandra.


Och jag hopps de för bli du å j som vänner att vi ine växer helt ifrån varandra!!

 

Glad att du ska komma ner till övik i helen så vi kan prata å ha en toppen helg!!

 

Älskar dig mer än va du tro!!  


Av persson - 26 november 2012 21:34

You're with me
 Till the bitter end
 What we had transcends
 This experience
 Too painful to
 Talk about
 So I'll hold it in
 Til my heart can mend
 And be brave
 Enough to love again
 A place in time
 Still belongs to us
 Stays preserved
 In my mind
 In the memories
 There is solace
 
Never too far away
I won't let time erase
 One bit of yesterday
 Cause I have learned that
 Nobody can take your place
 Though we can never be
 I'll keep you close to me
 When I remember
 
Glittering lights
 Incandescent eyes
 Still preserved
 In my mind
 In the memories
 I'll find solace
 
Never too far away
 I won't let time erase
 One bit of yesterday
 And I have learned that
 Nobody can take your place
 Though we can never be
 I'll keep you close to me
 And I'll remember
 
A place in time
 Still belongs to us
 Stays preserved
 In my mind
 In the memories
 There is solace
 
Never too far away
 I won't let time erase
 One bit of yesterday
 Cause I have learned that
 Nobody can take your place
 And though we can never be
 I'll always think of
 You and me
 Always remember
 
Love
 
You're never too far.  



(älskar den här låten så mycke)

Av persson - 26 november 2012 16:47

Fy fan för att leva...

Tordde allt höll på att bli bra, att de äntligen skulle bli lungt ett tag, utan bråk eller tårara som rinner ner för kinderna. Men nej då..

Jag fattar inte hur vissa människor kan lura en så jävulst mycke, å sen tycker den inte att den ha gjort nå fel.

Helt jävla sjukt, så jävla trött på alla som inte fatta att man bli sårad!!!



Av persson - 26 november 2012 13:44

Nu är man så himla glad, skoter är äntligen betald och den ha just kömme hem.

Bara snön som måste komma!


     

Av persson - 26 november 2012 11:43

Japp nu är helen över ha haft en jätte bra helg, med mycke skoja. Jag slickade på en bäver i fylla bara för att få en 100kr, eller jag nudde den med tunga lite, jag fatt inte att jag gjorde de å kommer aldrig göra de igen!!

Va hos mamma fredag till söndag för vi trodde min hund skulle få valpar men inte då, men hoppas hon få i veckan iaf.

Va på fotbolls träning å kärringgympa igår så de blev tre timmars träning å de va inte så bra för min kropp så nu ligger jag i sängen med 38.6 i feber. Vill att de ska ha gått över till i morgon så man få fara på digiset igen.

Ha int så mycke att skriva idag men. 

Hade en bra helg iaf.


(bilder sen i helgens förfest)


                     

livet på topp!

Av persson - 23 november 2012 12:41

Japp nu är den här veckan slut å nu börja man tagga i för helgen istället. Ska köra lite styrke pass så man känner sig tränad å så tills ikväll, kommer bli en as bra fredgas kväll.

 De bli förfest hos mig sen bli de att fara till festen, de bli en tjej på förfest så de är ju bra eller bra ganska skönt iaf. elin elin sara å eve kanske kommer vi 7 eller nått,så ska träna nu sen städa!  kram på er alla.

Av persson - 22 november 2012 21:29

Ja ha betämt mig att börja älska mig själv mer, tänka lite mer posetiva saker om en själv. Känn att jag ha vare så dum mot mig själv, ha inte låte mig vara den jag är för att jag vill passa in i ett visst gäng. De är ju ganska vandligt att man gör de men jag vill inte göra de längre, dom som inte älskar mig för den jag ä vill jag inte vara med, dom är inga vänner som är bra för en.. så nu ska jag försöka vara med jag vill vara å strunta i vad alla tycker om mig!

Presentation


Namn:liselotte persson
Ålder: 16 år
Bor: Örnsöldsvik
Gör: Går på gymnasium på Nolaskolan
Intressen:träna,vänner,familj & ha kul!



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards