Alla inlägg under september 2012

Av persson - 30 september 2012 21:58

                Den 17 okt 2011 kom du till värden å är snart ett år sen, du är så liten men man bli alltid lika glad när man ser dig, fast du väcker en 7 på morgonen när man är ledig ha man ändå ett lende på läpparna,för du få en att må så  himla bra! Hoppas du få me dig de igenom hela livet. Du ska veta att du ha en moster som är så glad att hon är moster till just dig! synd att vi nästan aldrig träffas..

älskar dig så mycke!



                  











Av persson - 30 september 2012 17:14

bästa helgen på länge träffade några kompisar från förra skolan!

                             

Av persson - 29 september 2012 13:26

underbara vänner man ha!  

Ha vare en bra veckan.

bra jobbat modo!

 

några bilder sen veckan.    



             



                              

Av persson - 24 september 2012 19:33

Japp nu är helgen över å de är en ny vecka att ta tag i, va ganska skön dag på skolan, bara tre lektioner å vi gjorde typ inget. Kändes ganska skönt att ha prova på att tala in för klassen, höll på dö innan jag gick upp men när jag nog stod där gick de jätte bra, de va riktigt kul,eller kul men de va roligare än vad jag förväntade mig. Så på onsdag då bi de att erdovisa 5 saker man tyckr om å om två veckor ska vi prata i 5 min om något vi ha forska om. 

Är så grumt taggad in för onsdag å torsdag.

  Onsdag bli de att gå på tjejkvällen med linne och bella, kommer bli sjukt roligt.

 Torsdag bli de gratis hockey med dom a, nu få MoDo se till å vinna!!

                                                  


                                                  


                    


 






<3

Av persson - 21 september 2012 15:02

  japp, nu ä de helg igen men bli ingen jakt men.

(hitta några gam biler på ja å fanny.)

                

 varför växer man ifrån varandra, önskar de va som för...  

Av persson - 19 september 2012 19:37

 

                                            ....


heej, ja skolfoto igår då, känndes skönt att fått göra bort de nu, tro de är värsta delen på hela året.


Idag va de en dryg dag på skolan, försov mig så hann inte fixa mig så jag kände mig värsta äcklig!

Är så less på allt prat om vad man ska ha för kläder hur man ska ha hårt, tycker alla ska nån dag komma precis som man ser ut utan smink å med dom kläderna man trivs i!. varför ska alla vara så fixerad på hur man ser ut? ja fatta inte.


?!


 Tycker de är så jävla tråkigt att få ett sms av en killar på skolan, typ när man gå för bi sen 3 min efter få man ett sms (fan vad snygg du är)okej, man vet ju inte vad man ska svara eller jo de vet man väl med de är så tråkigt att få ett sånt sms, man bli ju inte glad av att få de. Int ja iaf ,finns säkert dom som bli de men. Å inte för att hockeykillar är fula eller så men seriöst dom tro verkligen att dom ä nått, tro att alla vill ligga me dom å att alla vill ha dom, att dom är bäst å snyggast på skolan?!  alla kanske inte är å men nästa alla jag ha träffa är så. Nä nu ska jag sluta gnälla om killar.


vänner!

         

 





Av persson - 16 september 2012 16:07

Dagrna gå så fort tycker de va fredag just, men ha vare en underbar helg iaf,  på fredag va jag på stan med frida,handlade för 1700kr men ska fara tillbaka med ett bar byxor å en tröja, köpte en jätte fin jacka jag är typ kär i den!

På freda kväll va jag med mi bästa vän Elin, de började med att vi skulle till ug men slutade med film hos henne å de va jätte kul, hälst när man nästan aldrig träffas. På lördag for jag till ..... å de va jätte pinsamt höll typ på dö, hatar att fara till folk man aldrig ha träffa , men de slutade jätte bra, såg på film å myste  kunde inte bli bättre!! å nu är de söndag å ska fara på mik å kolla på fotboll med elin.   

Av persson - 13 september 2012 19:07

dagen


hej, dagen började med att jag hade sov morgon till halv 8, så jag tog bussen 10 över 9 in till stan. Hade engelska som första lektion men blev inte så mycke jobb, satt å pratade med fridag hela timmen. Sen va de lunch å då fick ja se min snyggig så ja kunnde typ inte äta .hehee

men typ vi två fick jag fara in på sjukan för jag fick mer ont i magen, så jag fick ta prover sitta i  väntrummet i några timmar, men som vandligt kom doktorerna aldrig fram till nått så de va bara att åka hem igen, så just nu ligger jag i sängen å äter alvedon  men de funkar väl de a, å i morgon är de fredg känns jätte bra, hoppas man få träffa elin sen sväng å alla andra brudar man inte ha träffa på länge!  Å på lördags kväll hoppas man att man få träffa ..... så de bli att fara å köpa nå nya kläder i morgon.                                       

                                                  
                          (bilder sen sjukan!)


 

 

     


Presentation


Namn:liselotte persson
Ålder: 16 år
Bor: Örnsöldsvik
Gör: Går på gymnasium på Nolaskolan
Intressen:träna,vänner,familj & ha kul!



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards