Alla inlägg under augusti 2012

Av persson - 21 augusti 2012 18:09

ja nu ä skolan igång igen, två dagar ha gått å man är redan less på den. Ha bytt till barn å fritid nu kännde att vår skulle bli för mycke plugg. hoppas de bli en bra klass man hamna i. de är en riktigt bra skola iaf men maten är väl så där. tycker inte att dom på andra skolan jag gick på ska klaga på maten för en va god emot den vi får på nola. idag ha de iaf vare en ganska bra dag fick sova morgon sen slutade vi 14:40 å vi hade bara 4 lektioner, så de va en slapp daag kan man säga.


nu kommer elin å ska färja håret på mig så ja kanske lägger upp nän bild sen hur de blev, ha en bra kväll.




Av persson - 19 augusti 2012 13:37

         

japp sista helgen innan skolan börja igen så man passade på att ha extra kul! de va en riktigt härlig kväll men de spåra lite på slute,spya fulla golvet å nån pissade på golvet, (jävligt äkligt!) 


Nä nu bli de tagga in för skolan ska kolla vad man ska ha på sig å kolla upp vart man ska gå första dagen, hoppas alla ha haft en bra sommar!

Av persson - 17 augusti 2012 21:02

 


heej länge sen jag skrev nu, ganka iaf, nä men klarade matteprovet så nu ha man komme in på vård! ska fira genom att vare med en sötis ikväll,¨å morgon dra jag till umeå med eve, kommer bli as roligt, länge sen man handla mycke saker, ska även köpa en present till fanny, men vet inte vad man ska ge en 17åring;)  kan då säga att när jag förjade håret rosa blev de så fult så jag ha inte kunna vissa mig..haha

nä men ska göra mig mig klar nu ha en bra kväll.


 skrier i morgon om vad jag ha handla å vad jag ha gjort.



Av persson - 14 augusti 2012 19:07

två dagra avklarad på sommarskolan, bara tre dagar kvar till man vet vad man ska gå för linje eller om man ens kommer in på nån.

 va å klippte mig idag a, tro jag aldrig ha blive så besviken nånsin. just nu sitter ag hon evelina å ska göra några rosa slinger i håret. 

men ha en bra ikväll alla!  

Av persson - 12 augusti 2012 21:10

  

saknr er brudar, synd att sommaren ha gått så fort att vi inte han träffas men nu är de skola snart å då syns vi!   



ny duschad å fräsch nu bi de sängn sen tagga man för sommrskola i 5dagar.

Av persson - 12 augusti 2012 19:16

Pappa,jag å Lava


                         

va i fjällen i helgen, riktigt bra väder å allt.

På fredag skulle vi gå till en stor sjö men klockan 12 på natten hade vi gått vilse å de va jätte mörkt så vi fick tälta mitt i bushen.De va ganska svårt att få upp tälten i mörkret men 20min sov vi iaf. 8 på lördagsmorgonen vaknade å märkte att vi va bara 15min ifrån sjön vi skulle tälta vid.haha

när vi va framme vi sjön satte vi upp tälten igen å gjorde oss klar för "bergsklättringen" 

Det va nästa rakt upp, eller de kändes som de. vi gick kanske i en timme men sen blev de så dimmigt så vi började gå tillbaka. på kvällen skulle vi fiska men de som va var att man fick inte fiska där de va bara lappen som fick de. Å så klart va dom ute när vi skulle fiska vi va å smög så dom inte skulle se oss. Men efter några timmars smyg fisk gick vi hem med tomma händer. sista dagen började vi gå men vi 8,  vi tänkte att de kanske va bättre fiska på morgonen å att de kanske ta bättre på andra sidan, å de gjorde de a, pappa fick 3 fiskar å jag hade på 2 men dom släppte när vi skulle ta upp dom. När vi hde fiskat ett tag gick vi till bilen, de tog två timmar att gå så nu r man ganska mör i bena.


vi lärde oss iaf att man sk ha mer klädder så man kan byta när man bli blöt, bättre sovsäck, mer mat, å att man ska kolla vart man ska gå, å inte bara gå rakt in i skogen å tro att man vet vert man ska   det va iaf en riktigt rolig helg somm

man inte glömmer.       ( sämst stavning, jag vet! så du behöver inte kommentera de.)


Av persson - 9 augusti 2012 17:39

                                    

                     stockholm?

  är så himmla sugen på att dra till stockholm å plugga, vet inte vad de finns för skolor där å kommer inte hinna hitta en lägenhet på en vecka..

    ska iaf försöka kolla runt om de finns nått sätt, om ni ha nån bra sida kan ni man kan kolla skolor på kan ni skriva  

                  

                     idag ha de vare en riktigt bra dag, ha typ bara slappa på jobb, bara städat å klipppt häckar.

      nu är de bara en dag kvar sen slipper man sur tanten, å sen bär de iväg mot fjällen    ska ut å springa nu, ha en bra kväll.

                           


Av persson - 8 augusti 2012 22:19

  Skönt att komma in i värmen igen, va ute en sväng med elin w, elin v.

               vi for till hängbron i kolla, fy vad hämst de va att gå å den kändes som den skulle gå sönder   

 jag höll på att dö när vi hade komme över bron å elin w trodde att hon hörde nått i skogen å kom springande tillbaka upp på bron. vi va inte kvar där nå länge kan ja då såga     

  älskar er snyggingar!!  

Presentation


Namn:liselotte persson
Ålder: 16 år
Bor: Örnsöldsvik
Gör: Går på gymnasium på Nolaskolan
Intressen:träna,vänner,familj & ha kul!



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards